We zijn misschien wat vroeg, maar we willen graag de Werkzaterdagen weer onder de aandacht brengen. Meteen na het seizoen zullen we met elkaar de handen uit de mouwen moeten steken om ons complex weer in orde te brengen voor het nieuwe seizoen. We kunnen allerhande handige, maar ook minder handige mensen gebruiken.  We zoeken mensen die wat willen betekenen voor de club en verstand van zaken hebben, zoals loodgieters, elektriciens, tegelzetters, schilders.

Maar ook de anders klussen zijn net zo belangrijk. Wil je helpen met de reclameborden schoonmaken, de dug-outs poetsen, de ramen zemen of gewoon het terrein schoonmaken? Hou dat de zaterdagen in juni alvast vrij. Of meld je alvast aan via bestuur@vvderijnstreek.nl.

Wij zorgen voor de materialen en voor een hapje en drankje. Met vele handen is het werk zo gedaan!! We rekenen op onze leden.

In het voorjaar zal er nog meer informatie komen omtrent de werkzaamheden en de tijden. Houdt de site en het mededelingenbord in de gaten.

Het Bestuur