Na een goede evaluatie van de Technische Commissie zijn beide partijen tot dezelfde conclusie gekomen en zijn zowel VV De Rijnstreek als Frans de Heij positief over een aanblijven. Daarom zijn de contracten donderdag 5 februari getekend en heeft Frans de Heij zich in ieder geval voor nog 1 seizoen verbonden aan VV De Rijnstreek als Hoofdtrainer,

Ook assistent trainer en trainer van de B1 Aart Smit heeft aangegeven nog een seizoen bij onze club te blijven. Daarnaast heeft Roland Koot aangegeven om nog 1 seizoen door te gaan als keeperstrainer van de Selectie en de Junioren.

Wij zijn erg blij met deze ontwikkelingen en hopen op een mooi seizoen 2015-2016.

Tenslotte zijn we achter de schermen hard bezig om de andere vrijwilligers weer vast te leggen voor het nieuwe seizoen. We hopen dat ons kader aanblijft en het nieuwe seizoen ook hun vrijwilligerstaken willen blijven uitvoeren. Een aantal leiders en trainers hebben al hun ja-woord gegeven.

Het Bestuur & De Jeugdcommissie