Wil je lid worden van VV De Rijnstreek?

De gezelligste club uit de regio is er voor iedereen. Van jong tot oud, van fanatiek tot recreatief. Voor elke leeftijdscategorie kunnen wij wat betekenen. In de eerste plaats gaat het bij VV De Rijnstreek om plezier hebben in je hobby. Maar dit gaat altijd gepaard met een gezonde dosis fanatisme en competitiedrang. Het is voor VV De Rijnstreek in eerste instantie erg belangrijk dat iedereen het naar de zin heeft.

Naast de 2 keer trainen en op zaterdag een wedstrijd biedt VV De Rijnstreek veel andere activiteiten aan, zoals zaalvoetballen, speciale teamavondjes, het jeugdkamp, diverse toernooien & bijvoorbeeld wedstrijdbezoeken aan profclubs.

Een voetballer van De Rijnstreek hoeft zaterdags alleen maar zijn of haar voetbalschoenen en scheenbeschermers mee te nemen. En op de training je trainingskleding. Verder is alles voor je geregeld!!

De contributie wordt per leeftijdscategorie bepaald:

TeamindelingContributie
O9 t/m O13€105
O14/O15€115,50
O16/O17€136,50
O18/O19€147
Senioren€204,50
Niet spelende leden€84
Jeu de Boule€25

Wil je lid worden? Lees dan even onderstaand documentje en schrijf je daarna snel in. Wij rekenen op je!!

begeleidende brief voor nieuwe leden