Door middel van de Club 20,- kan elk lid van de vereniging een donatie doen wat speciaal gereserveerd wordt voor een bepaald doel. De leden van de Club 20,- bepalen dit doel. En elk seizoen wordt er een nieuw doel aan de club 20,- gekoppeld. In het seizoen 2013-2014 is de club 20,- opgezet. Doordat de investering slechts 20,- euro is, is dit potje voor iedereen bereikbaar. Na de investering krijgt elk lid van de club 20,- een vermelding op de site, alsmede in de kantine.

In de eerste helft van Mei zal er jaarlijks de investering in contanten worden geind. Op deze manier is het geld direct toepasbaar en kan het resultaat direct zichtbaar worden gemaakt. Een lid kan individueel de investering van 20,- doen, maar het is ook mogelijk om met een geheel team de investering te doen. Dit zal dan voor 14 spelers gedaan worden a 20,- per speler.

U kunt deelnemen door de volgende gegevens door te geven aan Robert vd Berg via email adres sponsering@vvderijnstreek.nl:

Naam:
E-mail(gebruikt voor   correspondentie)
Naam Bordje(duidelijk in blokletters):
Contant betaald(datum):