Beste leiders,

De (voorlopige)wedstrijdprogramma’s zijn gepubliceerd en wellicht voor de planning van het seizoen handig om alvast in handen te hebben. Er zijn wel enkele zaken waar rekening mee gehouden moet worden.

1. In de programma’s staan voor de maand augustus en september thuiswedstrijden ingepland. In verband met de renovatie van het hoofdveld is er met de KNVB afgesproken om in die maanden NIET thuis te voetballen. Dit wordt dus in de komende weken aangepast. Je mag er van uitgaan dat de thuiswedstrijden gewoon omgezet worden naar uitwedstrijden
  2. Het wedstrijdprogramma is voorlopig en dus onderhevig aan eventuele wijzigingen.
  3. In het schema zijn open plekken. Dat betekent dat het team op die dag vrij is.
  4. Let bij de speelschema’s van de Veteranen en het 2e op de speeldata. Die staan door elkaar in verband met de nummering van de speelrondes.

Klik hier: Invulschema’s 2015-16

De spullen worden voor de eerste wedstrijd uitgedeeld. Geniet nog even van de vakantie!! Op de documenten die iedereen gehad heeft staat de eerste training vermeld.

Tot dan!!

Gr.

Wedstrijdsecretariaat

We zoeken nog steeds leiders voor de A1. Weet je nog iemand of bied je jezelf aan? Mail dan direct naar jeugd@vvderijnstreek.nl!!