Cees Verweij heeft zich beschikbaar gesteld om de A1 te gaan begeleiden dit seizoen. In eerste instantie zou Cees samen met Arjan Buteijn de D1 gaan begeleiden, maar na het vrij komen van de vacature bij de A1 hebben zij overleg gehad en besloten dat Cees de A1 gaat leiden. Nood breekt wet en we weten zeker dat Arjan Buteijn de D1 goed zal begeleiden. Hij rekent daarbij wel op de steun van de ouders.

Cees gaat de nieuwe uitdaging vanaf aankomende zaterdag aan. Dan speelt  Rijnstreek A1 een uitwedstrijd tegen Linschoten A1 en zal Cees voor het eerst mee gaan. V0orafgaand aan die wedstrijd zullen de spelregels en verwachtingen van dit seizoen kenbaar gemaakt worden aan de spelers.

Wij rekenen op het enthousiasme van Cees en uiteraard op de volle medewerking en inzet van de spelers van de A1. Cees zoekt nog een medeleider en hij is er druk mee bezig om die te vinden.

De Jeugdcommissie