VV De Rijnstreek en Voetbalschool Soccerdream slaan handen ineen!

Waar Nederland opnieuw moet beginnen met voetbal organiseren, doet VV De Rijnstreek dit ook. De club uit Nieuwerbrug gaat volledig samenwerken met voetbalschool Soccerdream van oud-prof Vlatko Lazic. VV De Rijnstreek moest een nieuwe manier vinden om het voetbal weer ‘hot’ te maken en dat gaat gebeuren door de trainingen van Lazic. Door nieuwe trainingsvormen van Soccerdream te implementeren in de jeugdafdeling en aan de andere kant de vertrouwde trainers ook hun werk te laten doen zorgt VV De Rijnstreek voor de perfecte mix van plezier, fanatisme en ontwikkeling.

De trainingen van Vlatko Lazic zijn exclusief voor de leden van De Rijnstreek. Deze methode is dus meteen een win-win situatie voor VV De Rijnstreek. Wie wil profiteren van de trainingen van Soccerdream moet lid zijn van VV De Rijnstreek en dat kan via jeugd@vvderijnstreek.nl of www.vvderijnstreek.nl

Als je lid bent geworden van De Rijnstreek zijn de trainingen geheel gratis. Maar wat biedt de club uit Nieuwerbrug nog meer? We beschikken over 2 fantastische natuurgrasvelden, waar door de juiste verzorging ook altijd op gespeeld kan worden. Daarnaast realiseert VV De Rijnstreek een kunstgrasveld met kooi waar de technische vaardigheden getraind kunnen worden. Er is voldoende ruimte voor een goede training. Dus niet op een kwart veldje met veel spelers, maar gewoon voor iedereen genoeg ruimte. Maar denk ook aan de gesponsorde tenues, trainingspakken, tassen, ballen en trainingsmaterialen. Bij welke vereniging hoef je nu alleen maar je voetbalschoenen en scheenbeschermers mee te nemen?

VV De Rijnstreek biedt gezelligheid, plezier en een stem voor elk lid. Het bestuur is een open orgaan en staat altijd open voor verbeteringen. De club wordt geleid door de leden.

Aarzel dus niet en wordt gewoon lid. Waarom probeer je het niet? Je krijgt spijt als je hoort van de extra’s die VV De Rijnstreek te bieden heeft. Zorg dus dat je daar deel van gaat uitmaken.

Informatie en inschrijven kan via www.vvderijnstreek.nl of jeugd@vvderijnstreek.nl