We hebbenn dan eindelijk de jeugdindelingen kunnen maken. Het was een roerige tijd, waarbij wij als vereniging ook weer enkele klappen hebben gehad op het gebied van het aantal leden. Daar hebben we op proberen in te spelen door in zee te gaan met soccerdream en een grote promotie actie.

Gelukkig hebben we ook een aantal leuke nieuwe aanmeldingen gekregen en kunnen we beschikken over een heel jong JO8 team. Welkom aan deze nieuwe leden, maar ook aan alle andere leden welke bij de Rijnstreek komen spelen. Aan de andere kant zijn we nog steeds bezig om de Vrouwen 1 compleet te krijgen. En kunnen we nog steeds bij elk team spelers gebruiken.

Maar voor nu hebben we de teams en de begeleiding rond kunnen maken en daar mogen we ook trots op zijn. In de bijlage kunnen jullie alle teamindelingen vinden. We willen wel enkele opmerkingen plaatsen

• MO15. We hebben getracht om een MO16 in te kunnen schrijven, maar helaas wordt deze leeftijdsgroep niet aangeboden door de KNVB. We zouden dan een MO17 moeten indelen, maar doordat we zoveel jonge meiden hebben is dat niet realistisch. Daarom hebben we gekozen om toch een MO15 in te schrijven.
  • MO15. Dit team heet het voorrecht om een vaste trainer te hebben welke 2 avonden beschikbaar is voor hen als team. Aart Smit is al bijna 10 jaar bij de Rijnstreek in dienst en dus een hele ervaren kracht. Uiteraard zullen de meiden ook gaan meeprofiteren van de trainingen van Soccerdream. We zullen voldoende trainingen aanbieden van Soccerdream.
  • Alle teams. Zoals we bij de Rijnstreek gewend zijn hebben we elkaar hard nodig. Het kan dus zijn dat je soms gevraagd wordt om bij een ander team in te vallen. We vragen daar ieders medewerking in.

Tenslotte hopen we dat we iedereen naar tevredenheid hebben kunnen indelen en dat we ons op kunnen maken voor een mooi nieuw seizoen. Overigens publiceren we de start van de trainingen en de infolijsten van de teams op een later tijdstip via de mail.

We wensen iedereen hele fijne zomerdagen !!