Na een teleurstellende eerste seizoenshelft met weinig resultaten en met vooral veel tegenslag was het voor de selectie van VV De Rijnstreek tijd om ertussen uit te gaan. Net als vorig jaar streken de selectieleden op vrijdag 8 januari neer in de Peppelhoeve in Putten. Een 4 sterren accommodatie, waar nog maar 1 voetbalvereniging wordt toegelaten: VV De Rijnstreek.

Na een lekkere maaltijd met Bami en Nasi te hebben gegeten op vrijdagavond zijn we met zijn allen op weg gegaan naar Harderwijk om te karten. In 2 groepen werd er gestreden om de eerste plaats. In de eerste heat van de ‘oudjes’ was Beun de snelste en in de 2e heat van de ‘oudjes’ liet Juliaan iedereen zijn achterbumper zien. Bij de jongere generatie was het Danny die iedereen wegreed. Na de zware ritten was er plaats voor een drankje op het verblijfcomplex.

De volgende middag zou er gespeeld worden tegen EFC’58. Met een elftal aan geblesseerden als toeschouwers waren er 15 ietwat brakke spelers begonnen aan de warming up. De wedstrijd startte niet goed. Robert van den Berg haat hakjes, maar op dit kamp probeerde hij er zelf één. Helaas gefaald en een doelpunt om ons oren. Niet veel later lag ook de 2-0 erin. Hadden we de laatste drankjes moeten laten staan misschien? Nee hoor, want daarna begon het te draaien. De kansen kwamen en de goals ook. Aan het einde van de wedstrijd bleef de stand steken op 4-4. Een mooie uitslag om het veld uit te stappen.

’s Avonds terug gekomen op het verblijfadres had verzorger Wim de Gourmet al klaar staan. Onder het genot van een drankje, een voetbalwedstrijd op de beamer werd er flink gegeten door de mannen. De kophaas en kip ging er gretig in. Iedereen had daarna ook even tijd nodig om uit te buiken. Aan het einde van de avond was er een transformatie aan de gang. Iedereen kwam onder de parfum en strak in pak, met het schort van Lucas als pronkstuk, weer de aula in. Er moest gestapt worden. En dat werd er. Tot in de late uurtjes waren de mannen op stap in Amersfoort en Putten.

De volgende ochtend was het ontbijt iets later, maar iedereen kwam snel zijn bed uit toen Willem Boer zijn eitjes begon te bakken. Heerlijke oppeppers om de dag door te komen. Iedereen had de nodige vitamines nodig. Na het ontbijt en een lekkere douche werd er gezamelijk opgeruimd. Rond de klok van 13.30 was het complex weer leeg en iedereen voldaan naar huis.

Onze vereniging kreeg complimenten van de beheerder en we zijn direct uitgenodigd voor het nieuwe jaar. Complimenten voor de jongens die mee waren en hartelijk dank aan de mensen die hebben geholpen!!

Tot volgend jaar!

20160108_215207 20160109_174903 20160109_174907 20160109_181648 20160110_002728