Afgelopen zaterdag werd er bij VV De Rijnstreek natuurlijk gespeeld. Rijnstreek 1 mocht tegen VV Woubrugge 1 spelen. Onder leiding van de heer Bot ving de wedstrijd om 14.30 aan. Naast de met velen opgekomen publiek was het Eline van Niekerk die de mannen van Rijnstreek 1 een hart onder de riem stak door haar aanwezigheid. Zij was de pupil van de week deze keer.

Haar opa en oma zijn die-hard Woubrugge supporters en ook veel andere familieleden en vrienden komen uit die streek. Extra leuk voor Eline om in de spotlights te staan. Dus ook op de foto met Rijnstreek en Woubrugge. Om 14.30 nam ze de aftrap en scoorde helaas niet… Dit was misschien een voorbode, want met de rust was de tussenstand 0-4. Na de rust herpakte Rijnstreek zich en knokte het terug naar een 3-5. Helaas te weinig voor punten, maar wel de eer gered.

En na een leuke middag en een gloednieuwe bal met handtekeningen ging Eline trots naar huis!

Hieronder nog enkele foto’s van Pupil vd Week Eline van Niekerk:

image1 image2 image4 image5 image8 image9 image10 image12