Na jarenlang consul geweest te zijn van VV De Rijnstreek en veel omringende verenigingen is Dick Verwoerd gestopt met zijn activiteiten bij de bond. Door omstandigheden heeft Dick zijn werkzaamheden als consul bij onder andere VV De Rijnstreek laten varen. Dick Verwoerd is op 17 december, toen de veldverlichting geopend werd, al bedankt voor zijn jarenlange diensten.

Als het weer wat minder wordt blijft iedereen het liefst binnen. En zeker op zaterdag ochtend. Maar voor Dick was het de tijd om vroeg uit de veren te gaan om de velden te gaan keuren. Rond de klok van 07.30 was Dick altijd bij de Rijnstreek. Hij oordeelde over de staat van het veld en overwoog de voor en nadelen. Aan de ene kant wil de club wedstrijden hebben om de kantine omzet op peil te houden, maar aan de andere kant wil de vereniging ook haar velden goed houden. Dick was ervoor om een onafhankelijk oordeel te vellen.

De opvolger van Dick Verwoerd is al benoemd door de KNVB. Robert van den Berg zal de werkzaamheden van Dick voortzetten. Na jarenlang meegelopen te hebben, hoopt hij te weten waar hij op moet letten.

We wensen Dick veel plezier en succes bij al zijn werkzaamheden buiten de KNVB om. En als Dick een bakkie koffie wil is hij altijd welkom bij VV De Rijnstreek.

Het Bestuur van VV De Rijnstreek