Het seizoen begint tegen het einde aan te lopen en dan is het bestuur alweer druk bezig om een lijst te maken met de klussen die gedaan moeten worden. Er zijn veel klusjes die perfect gedaan kunnen worden in de zomerperiode. We verwachten daar ook steun in van onze leden of ouders van onze jeugdleden.

Zoals het er nu voor staat gaan we op 6, 13 en 20 juni klussen en hebben we veel handige mensen nodig, maar ook veel mensen die hand en spant diensten willen uitvoeren. Kortom, we kunnen alle handen gebruiken.

Wat moet er onder andere zoal gebeuren?

1. Schoonmaakwerkzaamheden in en om de kantine

2. Schilderwerk

3. Loodgieterswerk

4. Opruimwerkzaamheden in en om de kantine

5. Tegelwerk

Dit zijn nog maar een paar kleine algemene klussen, maar we hebben voor elk wat wils. En als we het met elkaar oppakken, dan zijn we ook zo klaar. Wij zorgen voor alle materialen, maar als je handig gereedschap hebt dan is het fijn als je die meeneemt.

De Rijnstreek moet er in augustus weer piekfijn bij liggen en daar hebben we elkaar voor nodig!! Meld je aan via bestuur@vvderijnstreek.nl of schrijf je in op de lijst in de kantine.