Na het lanceren van de Club van €20,- in mei 2013 konden we niet voorspellen dat dit een groot succes zou worden. Met een opbrengst van bij elkaar 1000,- hebben we alle doelen van nieuwe netten voorzien. En dan is er geld overgebleven voor nieuwe projecten in 2014. En de Club van €20,- moet een jaarlijks terugkomende iets worden.

Op 1 mei 2014 zullen we alle deelnemers van de Club van €20,- weer vragen hun bijdrage te doen. Houdt uw portemonnee dus in de hand als Robert van den Berg langs komt om het geld te innen. En natuurlijk kunnen we altijd nieuwe investeerders gebruiken. Dus schroom niet en doe mee met de Club van €20,-

Dit jaar kunnen de deelnemers van de Club van €20,- zelf een doel inbrengen, waar het geld aan besteed moet worden. Maar wij als Club van €20,- hebben zelf ook wel wat suggesties in gedachte:

Nieuwe trainingsballen voor de jeugd en keepers, Whiteboards voor de leiders voor de wedstrijden, Nieuwe netten voor het Hoofdveld, Trainingsmaterialen, Gedeelte sparen voor een kleedkamerunit of scorebord enz.