Na veel overleg tussen leiders, spelers, jeugdbestuur en KNVB hebben we helaas moeten besluiten om, in het zicht van de haven, onze A1 uit de competitie te nemen. Aan het begin van het seizoen is een risico genomen om met 12 spelers aan het seizoen te starten. Tot de winterstop ging dit perfect en draaide de A1 goed mee in de 3e klasse. Na de winterstop kregen de spelers van leiders Hans Harmsen en Arie Stolwijk te maken met blessure gevallen. Met de hulp van de B1 is het nog een tijdje gelukt om de wedstrijden te spelen, maar na de wedstrijd van 5 april zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet meer langer ging.

Na een laatste gesprek met de spelers van de A1 op 9 april hebben we de KNVB laten weten dat Rijnstreek A1 uit de competitie gehaald wordt. De KNVB stelde hiermee in.

De spelers die nog over zijn en fit zijn, kunnen het seizoen afmaken in de senioren. De jongens zullen in het 2e elftal gaan spelen en een aantal zullen meermalen worden opgeroepen voor de Selectie. We hebben alle vertrouwen in de overgebleven groep, ook de blessuregevallen, en gaan er alles aan doen het hen naar de zin te maken. Ook het nieuwe seizoen zullen zij deel uit gaan maken van de Senioren.

Tenslotte willen we Hans Harmsen en Arie Stolwijk bedanken voor hun jarenlange dienst als leiders van deze spelers. En natuurlijk ook de jongens van de A1 en B1 die tot de laatste dag positief bleven om de A1 op de been te houden. Maar zeker is, dat we nog lang zullen gaan genieten van deze talenten.

Het Jeugdbestuur