Let op!

Deze week, van 19 aug. t/m 23 aug. zullen de volgende aanpassingen aan het trainingsschema ingepast worden. De overige teams en dagen wordt er volgens het normale schema getraind worden:

Dinsdagavond: training E1 vervalt

Dinsdagavond: training C1, aanvang 17.45

In de voorbereiding, dat is de periode t/m 7 september 2013, kunnen er aangepaste trainingstijden worden ingesteld. Dit heeft meerdere redenen.

1. Door de renovatie van het 2e veld kunnen we daar nog niet op trainen. En zijn we genoodzaakt om op het 1ste veld te trainen. Dit brengt wel enige concessies met zich mee aangezien er geen verlichting op het eerste veld aanwezig is.

2. Doordat er op doordeweekse avonden bekerwedstrijden en oefenwedstrijden staan ingepland zullen de aanvangstijden van de trainingen veranderd kunnen worden.

Uiteraard proberen we alle trainingen alsmede de wedstrijden door te laten en daarom vragen wij begrip voor de situatie. Wij zullen op de site voor elke week de wijzigingen plaatsen. Houdt de site dus goed in de gaten.