Vrijdag 27 september is de Voetbalschool van het groene hart van start gegaan bij VV De Rijnstreek. Onder leiding van iniatiefnemer Vlatko Lazic en gasttrainer Boban Lazic zijn 21 kinderen vol enthousiasme aan het voetballen geslagen.

De Voetbalschool is laagdrempelig en toegankelijk voor alle niveaus. Met als doel om alle niveaus plezier te laten beleven, maar ook verder te helpen en te laten ontwikkelen.

Vlatko is tevreden en had voor ogen om een gemotiveerde groep kinderen technische, tactische en conditionele uitdagende trainingen te bieden. Dat is de eerste training gelukt. De komende weken zullen de activiteiten uitgebreid worden. Op de site van Vlatko zijn diverse promotiefilmpjes te zien van onder andere Wesley Sneijder. En wie weet komt hij nog een keer langs bij VV De Rijnstreek om de voetbalschool te bezoeken.

Wil je alsnog meedoen? Meld je dan aan via www.soccerdream.nl of mail naar info@soccerdream.nl

Soccerdream wil een droom mogelijk maken voor iedereen die een betere voetballer/ster wil worden. Het belangrijkste doel is het beter worden in het allermooiste spelletje en dat op verschillende manieren. Het doel van Soccerdream is om iedere jeugdige voetballer/ster: technisch, conditioneel, mentaal, tactisch en op andere manieren beter te maken. Er zijn veel punten waar op getraind zal worden: inzicht, techniek, scorend vermogen, conditie, aanvallen, verdedigen, voorbereiding voor een wedstrijd en natuurlijk na een wedstrijd. De trainingen zullen gegeven worden door ex profvoetballer Vlatko Lazic, die onder meer bij AFC Ajax, Fc Dordrecht, De Graafschap, NAC Breda, RKC Waalwijk en in Europa heeft gespeeld. Vlatko zal bijgestaan worden door andere profvoetballers/trainers waarvan de meesten nog steeds op het hoogste niveau actief zijn. De leeftijdscategorie zal zijn van 7 tot 17 jaar, uitzonderingen bespreekbaar. De trainingen zijn er voor jongens en voor meisjes. De trainingen zullen gegeven worden op iedere vrijdagavond om 18.30 uur, de trainingen zullen ongeveer een uur duren.

Aanmelden kan door te mailen naar info@soccerdream.nl. Daarnaast kunt u altijd kijken op de website : www.soccerdream.nl.