Gezocht: Verzorger/Masseur

VV De Rijnstreek is op zoek naar een verzorger/masseur voor de selectie. VV De Rijnstreek is een kleine voetbalvereniging met 180 leden uit Nieuwerbrug(tussen Bodegraven en Woerden). We hebben een enthousiaste selectie en zoeken een verzorger/masseur(in opleiding) om de spelers tussen de periode augustus en mei wedstrijdfit te houden.

We stellen het op prijs als de verzorger/masseur elke dinsdag en donderdag minimaal voor de training(19.30 -20.00) aanwezig is en op zaterdag bij de wedstrijd(13.00 -16.15). We stellen een prima vergoeding ter beschikking. Deze vergoeding wordt in overleg bepaald.

Heb je interesse in deze leuke veelzijdige functie? Mail dan naar bestuur@vvderijnstreek.nl en kom gewoon eens praten. Ook studenten in opleiding kunnen reageren.