Het zijn rare tijden. Het Coronavirus heeft Nederland in haar grip. We zijn bezig om elke dag het virus onder controle te krijgen. Werk daar ook met zijn allen vol in mee.

En ondertussen gaat onze actie nog steeds door. De Plus is nog steeds gewoon open en voorziet iedereen nog steeds van de broodnodige boodschappen. En hoe raar het ook is, maar daar krijg je ook nog steeds van die vrolijke spaarzegels voor. En daarmee kun je nog steeds artikelen bestellen in je eigen fanshop. Laat dat niet liggen, want een beetje vrolijkheid in deze tijd is ook nodig. Want hoe leuk is het om een broodtrommel of tas met je eigen foto erop te hebben. Daar kun je dus voor gaan sparen bij de Plus.

Bij elke € 10,- aan boodschappen krijg je een spaarzegel. Deze spaarzegel kun je invoeren op je eigen fanshop(op de folder die een ieder heeft staat precies vermeld hoe je de fanshop activeert). En als je genoeg spaarzegels in je digitale spaarpot hebt kun je daar leuke fanshopartikelen met je eigen foto erop bestellen. Simpel toch!?

Tenslotte willen we jullie nog wel wijzen op de gedragsregels die op dit moment gelden voor het bezoek aan de supermarkt:

• Houdt minimaal 1,5 meter afstand met je winkelgenoten
  • Ga alleen boodschappen doen. Het is geen uitje voor het gezin meer.
  • Hoesten en niezen in de elleboog
  • Maak geen fysiek contact met je winkelgenoten. Houdt afstand.
  • Volg de orders van het personeel op
  • Gebruik je gezond verstand

We wensen iedereen tenslotte veel gezondheid en wijsheid toe in deze lastige periode. En we hopen er als maatschappij wijzer en sterker uit te komen.

Meer informatie hieronder over de actie:

Wie wil er nou geen mok, bidon of tas met een afbeelding van zichzelf in Rijnstreek tenue erop? Dat wil iedereen wel. Of misschien wel van de speler waar je fan van bent. Het kan dit voorjaar allemaal bij De Rijnstreek. In samenwerking met Plus Hogendoorn in Waarder wordt er een professionele fanshop actie opgezet. Wie boodschappen doet bij de Plus kan direct sparen voor verzilverpunten om artikelen te kunnen kopen in de Rijnstreek fanshop. Hoe gaat het in zijn werk?

Deze officlele aankondiging maakt u iets meer wegwijs.

VV De Rijnstreek start unieke spaaractie samen met Plus Hogendoorn

Samen met Plus Hogendoorn gaan we een unieke spaaractie opzetten. En het mooie is: met deze actie steunen we onze clubkas.

Wat gaan we doen:

• we gaan van iedere speler echt een unieke spelersfoto maken

• iedere speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke VV De Rijnstreek-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn

• een bidon, poster, showergel, broodtrommel, telefoonhoesje etc.

• bij Plus Hogendoorn kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler

• naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het VV De Rijnstreek-logo; kortom voor ieder wat wils!

• per verzilverde zegel in je fanshop vloeit direct een bijdrage in de clubkas van VV De Rijnstreek!

Goed om te weten:

• op alle artikelen zal het logo van VV De Rijnstreek gedrukt worden;

· De fotografie wordt door een professioneel bedrijf gedaan en zal conform de AVG wetgeving gebeuren.

· Wil je niet op de foto? Geef dat aan via bestuur@vvderijnstreek.nl

• de Plus Hogendoorn ClubFund-actie start op 17 Februari 2020;

• er komt een gezamenlijke Kick-off van deze actie op 15 Februari 2020;

Kijk voor meer informatie hier: www.clubfund.nl of www.plushogendoorn.nl

Fotografie:

Maar eerst de fotografie! De leiders/-sters zullen op korte termijn geïnformeerd worden wat er van het team verwacht wordt en wanneer de fotosessie precies per team plaats vindt.

We hopen uiteraard op ieders medewerking. Samen gaan we er weer een super mooie actie van maken.

Namens Plus Hogendoorn en De Rijnstreek, have fun!