Uitnodiging:

VV De Rijnstreek opent haar nieuwe lichtinstallatie

Zo sta je te trainen in een mooi verlichte omgeving en zo sta je in het donker. Het gebeurde de voetballers van Rijnstreek het afgelopen seizoen steeds vaker. De stoppen sloegen eruit en de meterkast was net een sauna. Er moest wat gebeuren. In eerste instantie werd er een verzwaarde kabel aangelegd naar het trainingsveld. Daarna zou de elektriciteit worden aangepast. Maar waarom alleen dat doen  als we eigenlijk moeten investeren in de toekomst, dacht het bestuur van VV De Rijnstreek.

De knoop werd doorgehakt en dankzij de financiële hulp van het Rabobank Dichtbij fonds en Hoofdsponsor OVM Rijn en Aar konden we begin van dit seizoen de nieuwe lichtmasten plaatsen en de elektriciteit aanpassen aan de normen van deze tijd. Rijnstreek kan haar leden weer 25 jaar een mooi verlicht en veilig trainingsveld bieden.

Wij nodigen alle leden, ouders van jeugdleden, sponsoren, vrijwilligers en belangstellenden van harte uit om deze opening met elkaar te vieren. Donderdag 17 december vanaf 18.30 staat de koffie klaar in de kantine.

De lampen zullen rond de klok van 19.00 worden ontstoken, waarna er een voetbalclinic wordt gegeven voor onze jeugdspelers. Na de clinic is er tijd voor een hapje en drankje in de kantine en hopen we de kantine muzikaal te vullen. Ben je nieuwsgierig naar de vooruitgang op de club? Kom dan 17 december langs op Weijpoort 24A in Nieuwerbrug.

Het Bestuur van VV De Rijnstreek

20150916_123352