Het seizoen zit er bijna op. Dan hebben we even voetbalvakantie, maar we hebben ook even de tijd om het complex op te ruimen en weer klaar te maken voor het nieuwe seizoen.

We hebben jou daarbij nodig. Er moeten heel veel zaken gedaan worden en vele handen maken licht werk. Schrijf je dus in voor de kluszaterdagen:

6, 13 & 20 Juni gaan we met elkaar aan de slag.

De planning is dat we in de ochtend het meeste werk verzetten. Houdt de site in de gaten voor de aanvang.

Wij zorgen voor een lekkere lunch en de materialen. Neem vooral je twee handige of onhandige handen mee en help elkaar om het complex snel klaar te maken voor de zomer.

Wat moet er allemaal gebeuren?

Nieuwe dakplaten plaatsen van het terras, Vlaggenmasten rechtzetten, Schoonmaken van de keuken, schoonmaken van de reclameborden, al het houtwerk buiten schoonmaken, terrein opvegen, buitenhek schoren, nieuw urinoir plaatsen, tegelwerk kleedkamers, schilderwerk nieuwe deuren en de bestuurskamer opknappen

Iedereen kan dus helpen! Geef je nu direct op via webmaster@vvderijnstreek.nl of op de intekenlijst op de club.