Op 30 mei vanaf 16.00 ontvangen we graag ALLE spullen terug die de leden in bruikleen hebben gehad dit seizoen. Dit geldt voor de spelers, maar ook voor de begeleiding en trainers. Alles wat in je bezit is, moet weer terug. Zodat we alle spullen kunnen nakijken en eventueel laten repareren.

Wat verwachten we zoal terug?

1. Tenues (shirts, shorts, kousen)

2. Trainingspakken

3. Tassen

4. Inloopshirts

5. Coachjassen

6. Trainersjassen

7. Inschietballen en Wedstrijdballen met ballentas

8. Waterzakken met bidons

9. Hesjes

We willen op 30 mei dus Alles ontvangen. In kleedkamer 1 worden alle spullen verzameld, gecontroleerd en geregistreerd. Alleen als iedereen alles inlevert, kunnen we het nieuwe seizoen iedereen weer materialen garanderen. Zoek dus goed in je kast en kom 30 mei alles inleveren. Kun je zelf niet? Geef de spullen dan mee met iemand.

Daarnaast sluiten we op die dag direct het seizoen af. Met een paar leuke attracties voor de jeugd en een BBQ voor iedereen(lid of geen lid, neem ook je ouders mee!!) kletsen we nog even het seizoen af.

Tip: neem zwemkleding mee voor de buikschuifbaan en de dunktank. Je kan nat worden!

Zie hier de poster!!

Poster BBQ Afsluiting Seizoen