Wie op het Rijnstreekcomplex komt ziet het meteen. We hebben wat te doen! Onkruid trekken, schoonmaken, vegen, poetsen, onderhoud plegen en ga zo maar door. We willen het complex weer tip top in orde maken voor het nieuwe seizoen. Dus doen we een beroep op onze leden om een handje te komen helpen. Vele handen maken licht werk.

En als beloning nemen we met zijn allen een lekker sateetje. Het programma op 17 juli is als volgt:

8.00 start van de werkzaamheden aan het complex

14.30 start training voor senior leden

16.00 BBQ voor senior leden

20.00 Eind dag

Het is voor deze dag ook mogelijk om per lid 1 aspirant lid mee te nemen. Weet je dus nog iemand die ook mee wil helpen of wel zin heeft in een BBQ meld dit dan aan het bestuur van de Rijnstreek. Graag voor 10 juli.

We hopen op een mooie opkomst, zodat we met elkaar ons complex weer kunnen laten stralen.