Dit jaar doen we weer mee met de Grote Club Actie!! Vorig jaar hebben we maar liefst 500 euro opgehaald en dus willen we er dit seizoen weer tegen aan gaan. De officiële verkoop van de loten start op 18 september en dus krijgen alle spelers van de E1, E2 en D1 die zaterdag een lotenverkoopboekje mee(deze geef ik aan de leider en die moet ze dan even uitdelen aan de spelers). Het is de bedoeling om zoveel mogelijk loten te verkopen aan hun ouders, opa’s, oma’s, vrienden kennissen, broers, zussen enz. Elk lot kost weer 3,- waarvan er 2,40 direct naar de Rijnstreek gaat! Daar kunnen we weer veel leuke dingen van doen voor de jeugd.

Daarbij is er ook dit jaar weer een lotenverkopersactie. De verkopers kunnen door zoveel mogelijk loten te verkopen zelf ook prijzen winnen(zoals een ipad of fiets). Alle informatie staat in het verkoopboekje. En uiteraard worden de lotenverkopers ook nog beloond door de Rijnstreek.

We hopen dat we weer veel enthousiaste lotenverkopers krijgen en dat we weer een mooi bedrag bij elkaar kunnen brengen.

Als de verkoopboekjes vol zijn, kunnen ze ingeleverd worden bij Robert van den Berg of in de Clubactiebox gedaan worden in de kantine.

We rekenen op jullie inzet en natuurlijk op een mooi bedrag!!

Met vriendelijke groet,

Robert vd Berg