Net zoals elk jaar hebben de jeugdleden(JO10, JO!!, JO14 en MO15) weer hun best gedaan om lootjes te verkopen voor de Grote Club Actie. Ook dit jaar is er weer een heel mooi bedrag opgehaald. We mogen trots zijn op de lootjes verkopers.

Wat doen we eigenlijk van het bedrag? We steken het bedrag in het jeugdkamp. Elk seizoen gaan we met de hele jeugd naar het YMCA jeugdkamp in Leusden. Een traditie van meer dan 20 jaar. We proberen ervoor te zorgen dat alle kinderen met verschillende beurzen mee kunnen door het bedrag van de club actie te investeren in het kamp. Zo houden we de kosten laag.

Daarom willen we de lotenverkopers van dit seizoen weer heel erg bedanken voor hun inspanningen. Daar mag de hele club trots op zijn:

1. Esmee de Jong: 66 loten
  2. David Boer: 39 loten
  3. Lisanne Boer: 39 loten
  4. Bo Ravesteyn: 33 loten
  5. Niels Baars: 33 loten
  6. Cheynne de Wit: 26 loten
  7. Jazlyn de Wit: 25 loten
  8. Sven Geul: 24 loten
  9. Merel van Donk: 24 loten
  10. Thijs van Beek: 23 loten
  11. Melinde Habben-Jansen: 11 loten

Super bedankt namens de hele club!!