Vanaf 16 september kunt u onze jeugdleden weer aan de deur verwachten. Want vanaf dan gaan ze weer op pad voor de Grote Clubactie. VV de Rijnstreek doet voor de 5e keer mee en elk jaar hebben we veel leuke dingen kunnen realiseren voor onze jeugd. En de lotenverkopers gaan elk jaar weer fanatiek langs alle mensen.

Voor € 3,- heb je al een lootje. Maar liefst € 2,40 van dat geld gaat naar VV De Rijnstreek. Zo is er vorig jaar een bedrag van ruim 500 euro opgehaald. We hopen natuurlijk dat we dit bedrag overstijgen in 2017.

En als klap op de vuurpijl kun je met je lootje zelf ook wat winnen. De hoofdprijs is maar liefst € 100.000. Dat alles lijkt me de moeite waard om een lootje te kopen. Stel onze jeugdleden niet teleur!