Nu het afgeraden wordt om live de wedstrijden te kijken gaat ook De Rijnstreek voor een digitale sensatie. We hebben een eigen EK 2021 poule in het leven geroepen, waar je alle wedstrijden kunt voorspellen, elkaar kunt uitdagen en zelfs mooie geldprijzen kunt winnen. Deze geldprijzen zijn afhankelijk van het aantal deelnemers.

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Je meld je aan voor de EK poule via onderstaand formulier.
  2. Vervolgens ontvang je van ons een tikkie/betaalverzoek om €7,50 te betalen. Dit zal vanaf 5 juni verstuurd worden. Wees dus niet bang dat we je vergeten zijn!
  3. Wij storten direct € 5,- van je inschrijfgeld terug in de prijzenpot. De andere € 2,50 zetten we apart voor een leuk avondje na Corona.
  4. Als je betaling is ontvangen krijg je van ons een unieke link waarbij je de poule kunt invullen.
  5. En dan is het wachten op jou goede uitslagen en het innen van je geldprijs. Simpel toch?
  • Moet je lid zijn om mee te doen? NEE, iedereen is welkom
  • Hoe oud moet je zijn om mee te doen? Alle leeftijden zijn welkom. Minderjarigen moeten wel toestemming van hun ouders hebben.
  • Wat kun je winnen? Geld. Hoe meer mensen er meedoen, hoe hoger de geldprijzen.
  • Waarom zou je meedoen? Leuk toch!!

Vul snel onderstaand formulier in!!