Hier een bericht van de organisatie van de Club € 20,-. Na de nieuwe opzet in het voorjaar van 2013 heeft de Club van 20,- niet stilgezeten. Na veel enthousiaste investeerders, die allemaal € 20,- inlegden kunnen we nu een mooi resultaat tonen. In de zomerstop zijn al voor alle trainingsdoelen en de wedstrijddoelen van de pupillen nieuwe doelnetten aangeschaft dankzij deze club. Rene Lekkerkerker onderhoudsschilder heeft het bord in de kantine waar de vermeldingen op zijn geplakt weer als nieuw gemaakt.

Voor het nieuwe seizoen zullen we iedereen weer netjes aanschrijven en een nieuw doel stellen voor de investering. We danken iedereen hartelijk voor deze investering en uiteraard is er nog plek voor nieuwe aanmeldingen!! geef je op via Robert vd Berg. of kijk voor meer info onder het kopje ‘sponsoring’