Zoals al vele jaren is de maand mei onze Toernooimaand. Ook dit seizoen worden er voor jong en oud weer een aantal hele leuke toernooien georganiseerd. Bij deze willen we die alvast aankondigen:

24 mei: Teun Aantjes Jeugdtoernooi, op die dag zullen de talenten van de D1 en C1 hun thuistoernooi beleven. De D1 zal in de ochtend de degens kruisen en de C1 zal in 2 poules ’s middags hun wedstrijden spelen. De F1, E1, MC1 zullen onze naam hoog houden bij een uittoernooi.

29 mei: Bedrijventoernooi, op dit toernooi zullen enkele bedrijfsteams gaan strijden voor de felbegeerde wisselbeker. Dit toernooi start om 11.00 en is traditioneel een hoogtepunt van het seniorenseizoen.

31 mei: Boardingtoernooi, op de allerlaatste dag van Mei nodigen we iedereen uit om naar VV De Rijnstreek te komen. 31 mei geld als officiele afsluiting van het seizoen, waar we de vrijwilligers in het zonnetje zetten en de jeugd kan genieten van een uitgebreid programma. Dit seizoen zullen we naast enkele droge voetbalatracties ook een wat met water gaan doen. Tenslotte zal de dag worden afgesloten met een speciale wedstrijd en een BBQ. En dit allemaal onder het genot van een stuk gezellige muziek!

6 t/m 9 mei: Jeugdkamp, in het Pinksterweekend gaan we met de gehele jeugd naar Leusden. Vrijdagavond 6 juni vertrekken we en we zullen uitgeput en voldaan op maandag weer terug zijn om in bed bij te slapen en te genieten van een geweldig weekend.

12 juni t/m 13 juli: Het Wereldkampioenschap Voetbal in Brazilie. VV De Rijnstreek zend ALLE wedstrijden van Nederland uit en we zullen ook enkele interessante wedstrijden uit het programma pikken. En uiteraard zal de Finale te zien zijn op het grote scherm.

We hopen op jullie support en veel inbreng van onze leden. Bij het Boardingtoernooi en het WK zijn ook jullie vriendjes en vriendinnetjes en vrienden, familie enz. welkom.

Tenslotte willen we iedereen vragen die een financiƫle bijdrage wil leveren zich te melden via toernooien@vvderijnstreek.nl. Het zou mooi zijn als we dit met elkaar organiseren. Ook als je wil helpen als vrijwilliger, meld je aan!!