Beste leden van De Rijnstreek,

Vanochtend is ons het vreselijke nieuwe ter ore gekomen dat Joke Kaptein, de vrouw van onze voorzitter, na een kort ziekbed gistermiddag overleden is aan kanker. Zij is in familiekring overleden.

Dit nieuws is als een bom ingeslagen op de club en wij willen de familie Kaptein alle sterkte toewensen en veel steun in deze moeilijke periode.

Joke Kaptein

In overleg met de familie hebben we passende maatregelen getroffen voor de wedstrijden van 5 maart. De wens van Joke had geweest, dat we ‘gewoon’ zouden voetballen. Kijk niet naar het verleden, maar leef in het heden en verlang naar de toekomst. Dat respecteren we uiteraard.

Afgelopen zaterdag is er door iedereen met respect stil gestaan bij het overlijden van Joke Kaptein

DSC_0038 DSC_0039

Veel sterkte,