Na een bijzondere ledenvergadering op 17 oktober 2013 hebben de leden van VV De Rijnstreek een geheel nieuw bestuur gekozen. De afgelopen tijd heeft een ad interim bestuur de honeurs waargenomen en is Jan Kleinveld achter de schermen op zoek gegaan naar een geheel nieuw aan te treden bestuur. Deze is donderdag 17 oktober unaniem gekozen. Het nieuwe bestuur is direct in functie gegaan en zal vanaf heden de bestuurzaken op zich nemen. Uiteraard dient er wel nog een korte inwerkperiode aan met als insteek het overgeven van de financiele administratie olv Piet Hulst.

Er zal van het oude bestuur op een ander tijdstip een respectvol afscheid plaatsvinden. En zij worden bedankt voor alle jaren trouwe dienst voor het welzijn van VV De Rijnstreek.

De taken zijn onderling door het nieuwe bestuur verdeeld:

Voorzitter: Martien Kaptein

Secretaris: Greet van Elten – vd Berg

Penningmeester: Ester de Bruijn

Sponsoring: Roy Zaal & Sander Korff

Veldonderhoud: Frans van Wijk

Jeugdzaken: Leonard Verweij

Gebouwenbeheer: Rene Lekkerkerker

Wedstrijdsecretaris: Robert van den Berg

Daarnaast is er sinds enkele weken een geheel vernieuwde kantine commissie aan het werk. Deze onderzoekt op dit moment het meest gunstige inkoopbeleid en zal na gesprekken met het nieuwe bestuur de inkopen gaan doen. Wij wensen ook deze heren veel succes. Later meer hierover.