Uitnodiging

We nodigen alle leden, ouders van leden en betrokkenen van harte uit om op 16 januari naar de kantine van de Rijnstreek te komen om de jaarvergadering bij te wonen. De vergadering start om 20.30.

Er komen verschillende onderwerpen aan bod met onder andere de financiele situatie van de club en de investeringen die gedaan zijn om de club te verbeteren.

En we willen veel aandacht besteden aan de toekomst van de club. We staan voor veranderingen in de maatschappij en wij als club willen daar in mee. We moeten de club fris houden, maar niet onze identiteit verliezen. We hebben daar jullie inbreng voor nodig. Rijnstreek wil vooruit en dat doen we al door veel te investeren in de faciliteiten, maar we willen ook de wensen van onze leden meer en meer implementeren.

Heb je al onderwerpen waar we over moeten nadenken, mail dit dan alvast naar bestuur@vvderijnstreek.nl

Jaarvergadering: Donderdag 16 Januari 2020 om 20.30, Kantine VV De Rijnstreek