Gefeliciteerd Rijnstreek kampioenen

Na een lang seizoen van spanning, sensatie, billenknijpen, euforie, sportiviteit en veel plezier zijn Rijnstreek E1 en Rijnstreek F1 kampioen in hun afdeling. De pupillen van de E1, onder leiding van de fanatieke coach Anita van den Berg, mochten zich een aantal weken geleden al kampioen noemen. Voor de spelers van de F1 met hun coaches Wilma Snel en Silvia Wijsman was het woensdag 13 mei zover. Natuurlijk was dit allemaal niet gelukt door de goed trainingen van Dick, Jelle, Koen, Richard en Frank.

Uiteraard moesten deze kampioenen uitgebreid gehuldigd worden op de club. 16 mei bleek de uitgelezen dag daarvoor. Beide speelden hun laatste wedstrijd van het seizoen thuis en dus kon er daarna een mooi feestje gebouwd worden. De E1 won met 7-3 en de F1 met maar liefst 5-0. Twee prachtige overwinningen en nadat de tegenstanders bedankt werden voor de 2 leuke wedstrijden was het feest op de Weijpoort. De muziek ging aan en al feestend en juichend verliet iedereen het veld. In de kantine werd er gedanst op de tafels en kregen de jongens en meiden allemaal een prachtige beker of medaille. Alle opa’s, oma’s, vaders , moeders, neefjes, nichtjes waren trots op onze kleine helden.

Maar moest het dorp het niet weten? Natuurlijk moest dat en dus mocht iedereen op de platte kar. Een rondje herrie maken in het dorp om de kampioenen de eren. En ze hebben het geweten. Na afloop weer terug naar de club om lekker na te genieten met een patatje en wat drinken.

Het was een geweldig feest met 2 terechte kampioenen.

Rijnstreek is trots op de E1 en F1 met hun begeleiding. Op naar het nieuwe seizoen!

foto’s van Gerco Lekkerkerk en Silvia Wijsman

IMG_0005 IMG_0016 IMG_0026 IMG_0032 IMG_0035 IMG_0036 IMG_0038