Vanaf 1 oktober gaan onze jeugdleden weer de deuren langs om loten te verkopen voor onze club. Negeer deze kanjers dus niet en koop loten voor De Rijnstreek. Een lot kost € 3,- en van elk lot gaat er maar liefst €2,40 rechtstreeks naar onze vereniging. Dus hoe meer loten er verkocht worden, hoe meer onze jeugdleden profiteren. Want wij betalen daar bijvoorbeeld een gedeelte van het jeugdkamp van, zodat die kosten ook laag blijven. En wat dacht je van nieuwe voetballen. Allemaal dankzij de opbrengst van de Grote Clubactie.

We werken ook dit jaar weer met een eenmalige machtiging. Je hoeft alleen je naam, adres, aantal loten en handtekening te zetten en wij doen de rest. Zo makkelijk is het!

En wat levert het je zelf op? En wat krijgen de lotenverkopers voor hun moeite? Dat is niet misselijk!!

Onze lotenverkopers krijgen van de Rijnstreek uiteraard weer een kleinigheidje voor hun moeite, maar ze kunnen ook weer hele mooie prijzen winnen bij de Clubactie. Zo is er voor iedereen een stel kortingsbonnen voor leuke pretparken en maken ze kans op een ipad, een fiets of een mooi trainingspak.

En jij als lotenkoper mag helemaal in de handen klappen. Want de clubactie heeft wat mooie prijzen. Wie wil er nu niet een hoofdprijs van € 100.000 winnen? Of een volkswagen Up? En wat dacht je van een reischeque, hotelarrangement en nieuwe fiets. Reden genoeg om de club te steunen en veel loten te kopen!! Kom op en met elkaar genereren we weer een mooi potje voor de jeugdafdeling.

Het Jeugdbestuur