VV De Rijnstreek wenst iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

De winterstop is begonnen. Eigenlijk een erg gek moment, want alhoewel de jeugd mocht blijven trainen, voelt het voor de senioren alsof het seizoen nog niet eens begonnen is. En laten we eerlijk zijn, ook voor onze jeugdleden is het een gemankeerd seizoen zonder wedstrijden.

We hopen op betere tijden. Een volle kantine, enthousiasme in het veld en gejuich naast het veld is in deze tijden een nieuw doel. En we komen steeds dichterbij dit punt. Blijf veilig met elkaar.

Maar voor nu zijn we in gedachte allemaal bij jullie. We hopen dat iedereen gezond blijft en dat we elkaar gezond houden. Nog even volhouden en dan zien we elkaar weer bij de Rijnstreek.

We wensen iedereen hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!!

Het bestuur

VV De Rijnstreek