Beste leden,

Let op! Er zijn fietsendieven actief!!!

Woensdagavond zijn er onder de training 3 fietsen ontvreemd bij VV De Rijnstreek. Ik vraag alle leden op te letten als er verdachte auto’s of mensen op het terrein en parkeerplaats rondhangen. Wij zijn er alert op en proberen een oplossing te vinden voor het probleem.

Feit blijft dat het erg sneu is dat er wederom fietsen zijn weggenomen. De 3 fietsen zijn tegelijk meegenomen en er moet dus wel een busje of grote auto gebruikt zijn; In de hele gemeente is het raak en daarom roepen we iedereen op om extra op te letten.

Tip: gebruik een kettingslot om je fiets vast te maken. Blijkbaar is een gewoon slot niet meer goed genoeg.

Wij vinden het erg spijtig voor de eigenaren en zoeken naar een passende oplossing.

Het Bestuur!