Nieuwe leden

VV De Rijnstreek is heel erg op zoek naar nieuwe leden. Uiteraard kunnen we in alle leeftijdscategorien enthousiaste spelers gebruiken. Zowel meiden als jongens. Maar specifiek zijn we op zoek naar nieuwe aanwas in de jongste categorie. Jongens en meisjes die geboren zijn in de jaren 2006 tm 2009 zijn meer dan welkom. Ook in de leeftijdscategorie uit de geboortejaren 2000 en 2001 kunnen we extra goed gebruiken.

VV de Rijnstreek is een vriendelijke knusse vereniging waarbij iedereen telt. Schroom dus niet en kom een keertje kijken. Je kunt je aanmelden bij jeugd@vvderijnstreek.nl of bestuur@vvderijnstreek.nl . De Rijnstreek biedt voor ELK nieuw lid 2 gratis trainingen aan. Zie ook de flyer hieronder:

Flyer Rijnstreek

Afmelden

We hopen natuurlijk dat iedereen lekker blijft voetballen, maar mocht je willen uitschrijven moet dat volgens de volgende procedure. In verband met de indelingen verzoeken we u of uw kind af te melden voor 1 mei 2014. De uitschrijving dient schriftelijk te gebeuren bij de wedstrijdsecretaris, Greet van Elten (bestuur@vvderijnstreek.nl)of jeugdcoördinator, Robert vd Berg(jeugd@vvderijnstreek.nl).

Voor een overschrijving naar een andere vereniging dient een overschrijving te worden aangevraagd en deze word pas afgegeven na het voldoen van alle financiele verplichtingen en het inleveren van de in bruikleen gestelde  kleding en tassen.

Nogmaals rekenen we op alle leden en gaan we ervan uit dat we alle enthousiaste spelers ook het nieuwe seizoen mogen verwelkomen!! We hebben een mooie club en dat willen we ook met jouw behouden.