Op 23 maart hebben 6 leden van de Rijnstreek de reanimatie cursus met AED succesvol afgerond. In een avondvullend programma kregen de 6 leden les in het herkennen van een levensbedreigende situatie, er naar handelen en het gebruiken van de AED.

Alle leden hebben het certificaat Basis Life Support hulpverlener gekregen en mogen zich nu vaardig genoeg noemen om te helpen bij levensbedreigende situaties, waarbij reanimatie nodig is. We willen Martien, Vincent, Willem, Marco, Floris en Robert feliciteren met deze cursus.

Wil je ook bijdragen aan een veiligere omgeving? Meld je gerust via bestuur@vvderijnstreek.nl en dan zetten we opnieuw een cursusavond op. Het is erg waardevol voor onze club en de maatschappij. Je red er echt mensenlevens mee!